Day with me/ Morning & Night Routine/ BBBelma Bjelić

Prvo krećem morning routine-u kada ustajem sa kreveta kao svaki normalan čovjek, zatim kada ustajem idem u kuhinju, napijem se vode, pošto kada se probudite i kada pijete vodu ujutro, pošto voda me razbudi ujutru, kao što i svakog čovjeka razbudi voda ujutru. Zatim idem u kupatilo, čistim lice prvo sa nekim piling-om ili gelom za licem za čišćenje, zatom stavljam ponekad neku masku i ostale proizvode za čišćenje, zatim je skinem, onda operem zube, umijem se, stavljam neku kremu hidratatnu, pa tako nastavljam rutinu. Nakon toga kreće doručak, uvijek mi moja mama pravi doručak,ali ok, pošto ponekad ja pravim doručak sama, ali eto za doručak sam pripremila Nesquik žitarice i čaj od brusnice, ali ponekad mijenjam doručak, možda uzmem ponekad i neki sendvič, možda uzmem nešto malo više zdravije, ali eto to je to i nakon toga radim neke jutarnje vježbe, pošto najzdravije je ujutru vježbati, jer želimo da nam se ujutru tijelo što više razbudi za novi dan i da ne budete umorni od tolikih obaveza i da se malo više opustite. Nakon doručka izaberem šta ću da obučem. pošto traženje odjeće ujutru je najteži posao ujutru ikada, ali eto isplati se to. Nakon izabranja odjeće i kad sam se obukla, sredim se za šetnju

Comments

Popular posts from this blog