Priča prema stripu: Zabava
Luka: Hej, Belma šta radiš?
Belma: Evo ništa, ja na kafiću sa Nermin, Nedim, Ilija, Alen, Petra i Kaja! Šta radiš mi?
Luka: Evo ni ja ništa, gdje je Matija?
Belma: Znaš šta je bilo sa mnom, sa tobom i sa njim?
Luka: Šta je bilo?
Belma: Matija je pronašao neku drugu prijateljicu, svoju drugu BFF, znam kako se zove. Jana se zove ona!
Luka: I šta je još bilo?
Belma: On vara, i tebe i mene!
Luka: Kako ti znaš da on vara mene i tebe?
Belma: Vidjela sam mu sliku sa Jana, onom djevojkom iz njegovog razreda! Vidi mu slobodno sliku,on je tebe blokirao, pa ti vidi!
Luka: Dobro sad ću da vidim!

5 minuta kasnije:

Luka: Vidjeo sam! Upravu si možda bila Belma, mislim da bi bilo bolje da se više nas  dvoje ne družimo s njim!
Belma: Tako je, ja sam njega blokirala, jer zato što je on htjeo mene da prevari i to je to!
Luka: Dobro, ajde zove me Lea, ćao, lijepo se provedi u zabavi!
Belma: Hvala ti Luka! Ćao, ljubim te!

Comments

Popular posts from this blog