AUTUMN WARM & GENTLE MAKEUP TUTORIAL / BBBELMA  BJELIĆ
Ćao svima dobrodošli u moj novi makeup tutorial za jesen, ovaj makeup tutorial će biti nekako više jesenji, sa nekim laganim, nježnim i toplim jesenjim bojama, pa hajde da počnemo. Kao prvo stavljam ovaj primer od Benefit-a Cosmetics na cijelo lice, ovaj primer je stvarno predobar i lagan za moju kožu, ukoliko želite da vam ostane duže šminka na licu možete staviti slobodno primer i to obavezno. Kada sam stavila primer, zatim stavim ovaj puder L'oreal Paris Infallible 24-Matte koji je u nijansi 11 Vanilla, pošto želim nekako da imam u svom licu taj savršeni i sjajni volumen boje kože, i ne želim da budem previše blijeda, niti crna, nego želim da bude lagana i nježna sa ovim makeup-om. I utapkavamo ga beauty blender-om. Zatim stavljam što će mi prekriti bubuljice, mitisere, akne, podočnjake i tako dalje i da me malo razbudi, a to je korektor. Stavit ću dva korektora, jedan je svjetliji, a jedan je tamniji, tako da imam dva korektora, a to su Maybelline Instant Anti- Age Eraser Eye Concealer, a drugi je Catrice Cosmetics Liquid Camouflage High Coverage Concealer u nijansi 10 Porcellain, prvo stavljamo ovaj korektor koji će mi pomoći prekriti sve podočnjake i da me više razbudi, kao što će prekriti i neke bubuljice, mitisere na mom licu kao ovaj tamniji od Maybelline-a, a zatim

Comments

Popular posts from this blog