Uskoro moja cijela Belma Bjelić oprema!

OBAVJEŠTENJE:
Od januara ćemo da napravimo prvo za vas parfeme, odnosno moje prve parfeme koji će biti iz kompanije Belma Bjelić Perfume & Beauty, a nakon toga ćemo da vam napravimo i opremu. U toj cijeloj kolekciji opreme će biti: zimska jakna, polo majica, obična majica, duksevi, kačket, čarape, svilena gornja trenerka, pamučna gornja trenerka, svilena trenerka, ruksak, neseser i ogledala. Kao što svi već znate ukoliko neko želi da naruči tu opremu može da se javi meni ili mojoj kompaniji koja će se uskoro otvoriti Belma Bjelić Perfume & Beauty koja će biti u Tuzli. Znači oprema će biti u odnosu od: 
Zimska jakna: 67 KM
Polo majica: 50 KM
Obična majica: 40 KM
Duks ( u bordo, tamno-pink boji, svjetlo-pink boji, crnoj, bijeloj i crvenoj boji): 34 KM
Kačket: 10 KM
Čarape: 6 KM
Svilena ( gornja) trenerka: 44 KM
Pamučna ( gornja) trenerka: 64 KM
Svilena ( donja) trenerka: 37 KM
Ruksak: 70 KM
Neseser: 24 KM
Ogledalo: 19 KM
Slušalice: 20 KM
Plus:
Moji parfemi: 20 KM
Također ukoliko neko naprimjer naruči: donju trenerku, duks i čarape, vi morate da uplatite ili platite u mjesečnim ratama. Također uskoro ću napraviti i svoje prve maske za vaš telefon. Zvat će se: Mermaid, Love, Dance, Diva, Pink Bloom, Don't Give Up, Baby Girl, Believe In Your Dreams i Belma Bjelić. Sve maske će kostati po 2 KM. Te maske za telefon će biti jeftine i plus ove maske za telefone će biti dostupne za sve vaše telefone kao naprimjer za: Iphone X, Iphone 6, LG K8 2017, Samsung Galaxy S6, Sony Xperia i tako te ostale telefone sa svih kompanija.


Comments

Popular posts from this blog