Q&A/ BBBelma Bjelić

1. pitanje: Koliko imaš godina?
Odgovor: Imam 10 godina.

2.pitanje: Kako ti se zovu roditelji?
Odgovor: Mama mi se zove Selma, a otac Samir.

3.pitanje: Koji ti se omiljeni pjevač/pjevačica domaće muzike?
Odgovor: Omiljena pjevačica domaće muzike mi je Šemsa Suljaković, a pjevač ne znam, možda Mile Kitić.

4.pitanje: Koliko imaš podršku od svoje porodice i rodbine?
Odgovor: Imam naravno punu podršku od oca i majke, ali i od brata, i od sve ostale rodbine i porodice imam podršku, pogotovo od nene i djeda punu.

5.pitanje: Da li imaš kućnog ljubimca ili bi voljela imati kućnog ljubimca?
Odgovor: Pa nemam kućnog ljubimca, ali ja bi voljela da imam uskoro kućnog ljubimca, pošto planiram da imam psa pomeranca ili kuce i ona će se zvati Rosie koja će biti narandžasto-zlatne boje, a poslije nje ću imati još dvije kuce ili još dva psa pomeranca i to boje jednog psa šampanjca, a drugog psa bijele, i one će se zvati Lilly i Cherry. Tako da uskoro ću imati kućnog ljubimca.

6.pitanje: Da li si bila ikada u Americi?
Odgovor: Da bila sam u Americi i to jedan put samo sa svojom mamom Selmom kada sam imala 6 godina. Pošto moja tetka i moj tetak  žive u Americi i imam svojih 2 rođaka a zovu se Emil i Adi. Pošto ja sam više Bosanka, ali malo sam i Amerikanka, ali pošto ja Bosansko-Amerikanka ili Američko-Bosanka ali ok. Pošto ja imam pola familije u Bosni, a pola familije u Americi.

7.pitanje: Koje si vjere?
Odgovor: Pa ja sam Muslimanka, ali ok, eto možda mi je to malo čudno tvoje pitanje, ali ok dobro.

8.pitanje: Koji je tvoj omiljeni praznik ili blagdan?
Odgovor: Moj omiljeni praznik mi je Bajram, pošto u Ramazanskom Bajramu dijelimo drugim prijateljima, komšijama, rodbini i susjedima njima radost, a u Kurban-Bajramu koljemo Kurban, isto u tom drugom Bajramu dijelimo radost drugima, idemo kod svoje porodice u posjetu ili kod nene ili nane svejedno i kod djeda kao svake godine, idemo na Bajram-namaz u džamiju ujutru u zoru, spremamo se za Bajram i eto.

9.pitanje: Da li ćeš praviti neku pjesmu?
Odgovor: Da, pošto imam predivan glas, i pošto mnogo volim da pjevam snimat ću naravno pjesmu. A također ću snimati i ostale pjesme, a moja prva pjesma će se zvati Ovo je moje pravo vrijeme, a ostale će se zvati kao Las Vegas, Uspjet ćeš, Šareni svijet, Vatra, Lude smo mi i tako dalje te ostale sa nekim duetima. A također ću snimati možda i neke cover-e kako ja pjevam pjesme od ostalih najpopularnijih Balkanskih pjevača, tako da uskoro očekujte pjesmu.

Comments

Popular posts from this blog