OBAVJEŠTENJE:

Ovaj put kada se otvori akobogda u zimskom raspustu naša kompanija, Belma Bjelić Perfume & Beauty, bit će 100% otvorena negdje u januaru, jer mi smo tako planirali. Ova kompanija će proizvoditi neke parfeme, neke proizvode za tijelo i usne i tako dalje. Ova kompanija će također imati i neke kolekcije proizvoda i tako dalje. Prva kolekcija će se zvati: Christmas & New Year Collection i tako dalje. U toj kolekciji će biti 5 mojih prvih parfema, 2 mala body mista, ulje za usne, scrub za tijelo, kupka za kupanje, kocke koje stvaraju za kupanje, sol za kupanje ,  neseser i 5 body losiona koji mirišu kao i moji prvi parfemi. Pogledajte kako će mirisati moji proizvodi koji će biti na mojoj kolekciji, i plus materijal, boja i tako dalje od mog nesesera.

Moji parfemi:

Mermaid - puderasta vanilija, kokos, imat će nekako puderast i malo slatkast miris. Pošto oni koje vole sirene i koji su ljubitelji sirena kao ja, mogu da mirišu ovaj parfem i da osjećaju taj miris ljeta koji ih osvježuje. Taj parfem će imati smaragd-plavu-zelenu boju i imat će poklopac boje isto smaragd-plave-zelene.

Love - hibiskus, breskva, imat će nekako malo jak, ali i cvjetni i voćni miris. Oni koji imaju hrabrost i ljubav da isprobaju ovaj miris i pomirišu ga, oni će ga osjećati kao nekada u mirisu malo proljeća, a i osvježavajućeg nekog ljeta. Taj parfem će biti boje crveno-narandžaste , kao što će poklopac biti te iste boje kao i baze ili tečnosti parfema, kao i sa dekoracijom bijelih malih tačkica. 

Dance - lavanda, limun, imat će cvjetni miris lavande, a i malo više citrusni miris limuna. Pošto oni koji žele da budu plesači kad odrastu i oni koje žele da prate i vjeruju u svoje snove i žele da plešu pred svojom publikom kao ja i da pokazuju svojoj publici svoj stav i uspjeh, mogu da isto pomirišu ovaj parfem i da osjećaju taj prelijep miris tog parfema. Ovaj parfem će imati ljubičastu boju baze ili tečnosti vode u parfemu,i poklopac će biti isto ljubičaste boje sa bijelim malim srcima.

Diva - slatka vanilija, imat će on više prelijep, a i više slatkast miris. One koje žele da budu dive kao ja, i da prate svoj stil, izgled, stav kao i uspjeh normalno, mogu da isto pomirišu ovaj divan slatkast parfem i da se sjete svog uspjeha i stava i tako dalje. Nije bitno da li ste debeli, mršavi, bolesni i tako dalje, bitno je da ste živi i zdravi, a i prelijepi. Ali ok, ovaj parfem će imati žutu boju vode tečnosti ili baze u parfemu. A poklopac će biti žuti kao sa bijelim malim zvjezdicama.

Pink Bloom - ruža, limun, limeta, imat će on cvjetni, a i malo citrusni miris.  Oni koji su ljubitelji cvijeća, ali i ruža kao što sam ja, mogu da slobodno pomirišu ovaj divan parfem. On će imati boju tečnosti ili baze vode u parfemu i to ružičaste boje, kao što će poklopac biti ukrašen sa bijelim kosim linijama.

Moji body losioni:

Mirisi:

Mermaid: puderasta vanilija, kokos ( english:  powder vanilla & coconut, makedonian: praškast vanila i kokos)
Love: hibiskus, breskva ( english: hibiscus & peach, makedonian: hibiskus, i praska)
Dance: lavanda, limun ( english: lavender & lemon, makedonian: lavanda i limon)
Diva: slatka vanilija ( english: sweet vanilla, makedonian: slatka vanila)
Pink Bloom: ruža, limeta i limun ( english: rose, lime & lemon, makedonian: rouz, var i limon)






Comments

Popular posts from this blog