Belma Bjelić - Kada lijepo sija jedna lijepa zvijezda


Ne boji se ti svoje ljubavi,
samo što te sretnim čini ti se bavi.
Samo jedna vatra se možda pali,
ali sada bi vi bolje to sve znali.

Nesreća dolazi iz tužnog dima,
ali sreća daje svima.
To jedno što smo mi htjeli,
jer naše srce se dijeli.
Dok ljubav dolazi samo oko nas,
ali sve srećno za vas.
Srećna sam kad smo ti i ja zajedno,
ali ima samo želji jedno.

Refren:
Kada lijepo sija jedna lijepa zvijezda,
kao kad sanjaju ptice iz svoga gnijezda.
Ja te svaki dan volim sanjati,
ali zato tebe čini mi se lijepo voljeti.

Jedan voz uz prugu prolazi,
dok sve u nebu dolazi.
Dok zvijezde daju nešto noći,
kao meni neke snažne moći.
To što smo mi sve lijepo dali,
ništa nam ni jedno ne fali.
Da li ima nešto jako važno,
kao što ja tebe volim snažno.

Refren

To što smo mi sve lijepo dali,
ništa nam ni jedno ne fali.
Da li ima nešto jako važno,
kao što ja tebe volim snažno.

Refren










Comments

Popular posts from this blog