OBAVJEŠTENJE:
Ja i moj brend Belma Bjelić Perfume koji će se praviti i otvoriti uskoro će početi akobogda sa saradnjom u Sarajevu, mi ćemo brend moj i ja napraviti moju prvu liniju sa mojih 5 parfema. Tako da parfemi će biti u promociji parfema koja će se održati u Bingo City Centru u Tuzli, u 16:00 sati, vidimo se akobogda, ne znamo kojeg će biti datuma, javit ću vam koji datum, vidjećemo! Također parfemi će se zvati Mermaid, Love, Dance, Diva i Pink Bloom. Tako da doć će brzo za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku, Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Sloveniju i Ameriku, a za Kosovo, Albaniju, Italiju, Švedsku i te ostale zemlje mi ne znamo da li će doći, pošto će malo kasniti za Italiju, a za Kosovo, Švedsku i te ostale strane zemlje će više kasniti. Ali, ukoliko želite da vam moji parfemi dođu na vašu drogeriju, prodavnicu ili na neku parfemariju, moj brend će imati uskoro Facebook stranicu, imat će i Instagram svoj profil, možete se njemu javiti, ili meni i reći na koju želite drogeriju, prodavnicu ili na parfemariju da dođu moji parfemi, pa ćemo vam poslati te parfeme na vašu drogeriju i eto. Tako da, uskoro će biti meetup sa jednom YouTuberkom koja je iz Banovića isto, zove se Sara Hasikic, ja i ona ćemo održati meetup u Banovićima, pa ćemo ja i ona podijeliti parfeme na meetup-u i to ću vam pokloniti kao vaš mali znak pažnje, naravno, čim bude Sara stigla do 100 subscribera, ja i ona ćemo napraviti meetup, tako da ovo je samo bilo malo obavještenje. Tako da, pozdrav od Belme. Ljubim vas, ćao!

Mirisi:

Mermaid: kokos i puderasta vanilija
Love: hibiskus i breskva
Dance: lavanda i limun
Diva: slatka vanilija
Pink Bloom: ruža, limeta i citrus

Mermaid će imati nekako puderast miris, a i malo slatkast, a Love će imati malo jak, a i prekrasan cvjetan i voćni miris, a posebno Dance će imati malo više citrusni, a i cvjetni, a Diva će imati više slatkast, a Pink Bloom će imati citrusni malo, a i više cvjetni, isto kao i kod Dance. Tako da eto.

Comments

Popular posts from this blog