KAKO BITI PRIRODNA I LIJEPA DJEVOJKA?!/ Savjeti za djevojke/ BBBelma Bjelić

Ćao svima moje ime je Belma i dobrodošli u moj novi blog. Za danas ću da vam pričam i dajem savjete za djevojke kako biti lijepa i prirodna. Tako da hajde da počnemo! Uživajte i poslušajte moje savjete!

1.savjet kako bi bili prirodna i lijepa djevojka jeste da ne operišete svoje prelijepo lice. Tako da znam da neke djevojke stvarno naprimjer pumpaju usta, to je stvarno ružno i katastrofalno. Onda će vam svi reći da ste ružni i tako dalje, jer vas niko neće volit ako tako nastavite ružno i nekulturno operisati svoja prelijepa usta. Tako da pazite na svoju kožu i na svoje lice! Tako da ovo je najvažniji savjet. Znate svi da se Jeffree Star kao muškarac operisao na žensko, jer mislim da je to stvarno nekulturno da se tako operiše na ženu takav muškarac, jer, ali nemam ništa protiv njega, niti ga neću prozivati, nego vam samo fino kažem svoje mišljenje, jer svako ima pravo na svoje mišljenje i na svoj savjet. Tako da nadam se da ćete poslušati moj savjet i to najvažniji ovaj prvi. Tako da eto!

2.savjet kako bi bili prirodna i lijepa djevojka jeste najvažniji isto, znam da se neke djevojčice sa 7-8-9 godina šminkaju. Pošto ja znam da se ne treba šminkati sa toliko malo godina kao naprimjer sa 7, 8 i 9 godina, tako da, ja vam prepočujem da se nemojte šminkati sa toliko malo godina, jer ćete upropastiti svoje lice i imat ćete probleme sa licom, imat ćete bubuljice, akne i tako dalje. Znam jednu youtuberku koja ima 11 godina, zove se Natalija Stosik, i ima hejtera mnogo, ali ima i svoje fanove također. Tako da ona se šminkala sa toliko malo godina na početku YouTube-a. Tako da njoj hejteri govore da je debela i ružna, tako da, jedna podrška za ovu djevojčicu Nataliju Stosik, pošto je ona najljepša i najslađa djevojčica na svijetu, tako da hejteri nemojte joj govorite da je debela, ružna, da je debelo prase i tako dalje. Tako da ja nju podržavam i mnogo je predobra youtuberka. Svi subscribe na njen kanal i podržite je subscribe-om,like-om i lijepim komentarom. Idemo dalje. Zato možete se početi šminkati sa 16-17 i sa 18 godina kao punoljetan možete se šminkati, jer tako da to je drugi najvažniji savjet isto.





Comments

Popular posts from this blog