Glow Party Day Makeup Tutorial i Essentials 2018 / BB Belma Bjelić


Ćao svima moje je ime je Belma i dobrodošli u moj makeup look ili tutorial za neki izlazak, zabavu ili tako dalje. Ovaj look je sasvim malo drugačiji od ostalih, pa hajde da započnete sa šminkanjem.
Prvo stavim ovaj puder iz Maybelline-a koji je u nijansi 20 i super je taj puder i utapkavam ga beauty blenderom i tako će mi pokriti sve prljavštine i nepravilnosti od moje kože, zatim koristim korektor od Maybelline-a isto, ovo je Instant Anti- Age The Eraser Eye Perfect Concealer koji je potpuno super isto i lagan je za nanošenje i tako ga isto utapkavam beauty blenderom. Zatim stavim puder u kamenu, ovo je Rimmel London Insta Fix and Matte puder u kamenu koji je bijeli i ima hashtagove i to je mnogo super fora i to je odlično i sa tim nanosim sa Oriflame kabuki četkicom koja je odlična ali i mala i odlična. Zatim stavim nešto na usta neko labelo neko prirodno koje nema boju, ovaj put sam uzela Baby Lips Mint Fresh labelo koje je isto iz Maybelline-a da pripremim usne za onaj svoj sjaj koji će te vidjeti i koji ću ga stavljati. Zatim stavljam bronzer, ovo je bronzer od Colourpop-a koji je isto odličan i fenomenalan i u nijansi je i zove se Private Party koji je veoma svjetli a malo taman, zatim stavljam rumenilo koje je isto od Colourpop-a u nijansi je i zove se Get Leid, on je narandžast, ali je malo crven, ali naravno super je za ove toplije proljećne i ljetne dane kao za maj, juni, juli i tako dalje i stavljam rumenilo na obraze, pa zatim malo više na jagodice tu u licu. Zatim stavljam highlighter koji je isto također od Colourpop-a zove se Stole the Snow koji je jako bijeli, stavljam tu gdje želim da highligter-ujem taj dio, zatim ga stavljam malo više na obraze, pa na nos jer volim da sijam. Zatim stavljam senku na oči, ovo je paleta od Colourpopa koja je iz one Iluvsarahii kolekcije zove se Chic-y imam i onu Saucey, ali sam željela da koristim ovu omiljenu moju Chic-y koja ima puno prekrasnih nijansa u ovoj paleti. Prvo koristim ovu treću po redu svjetlu-smeđu koja se zove Freckles, stavim je gore u oku, a drugu stavljam ovu sa puno šljokica ovu ružičastu ili rozu zove se Vivacious preko cijelog kapka. Onda stavljam na uglu oka dolje stavljam gdje je vodoravna linija oka i stavim ovu zadnju i četvrtu najtamniju bordo nijansu koja se zove Noche da budem fantasticna sa ovim drugačijem makeup lookom. Onda zatim stavim ovu još jednu senku od Colourpopa koja se zove Bubbly ona je isto ružičasta ili roza i fenomenalna, malo sam je pomiješala sa Vivacious da na kapku bude što jača roza boja, jer bi se sijala u oku kao prava djevojka, zar ne. I zatim stavljam olovku za obrve, ovo je Rimmel London Professional Eyebrow Pencil koji je smeđi za mene i odlična je boja za moje obrve, ima i ovu dobru četkicu i sa njom četkam obrve i popunjavam ih olovkom za obrve. Zatim stavljam eyeliner, da vi ne znate koliko je teško staviti eyeliner ali sam uspjela da ga malo dobro stavim pošto je ispao malo odlično, ali ok, ovaj eyeliner je iz Essence-a i predobar je i fenomalan. Zatim stavim maskaru, ovo je Maybelline The Colossal' Volum Express koja je isto fenomenalna. Zatim stavljam sjaj, ovo je isto iz Iluvsarahii kolekcije od Colourpopa, ovaj sjaj se zove Atole koji skroz fantastično sija, ima puno šljokica, on je ružičasto-narandžast i bukvalno je moj omiljeni sjaj i bukvalno ga volim i super je na mojim ustima i definitivno je moj favorit za usta. Zatim slijedi essentials, to su stvari koje nosim i koje su mi potrebne za put. Prvo stavljam kremu za ruke  ovu od Balea-e ovo je kao pjena za ruke i zove se Cake Pop, zatim stavljam suhe i vlažne maramice kada mi nekada budu potrebne, puder u kamenu ako se nekada stvarno znojim naravno trebat ce mi da popravim kada šminku, nosim i sjaj,maskara i tako dalje od sve sminke što mi je potrebno, zatim stavljam ovo labelo Mint Fresh koje ću nositi da popravim isto usne i tako dalje neke druge stvari koje su mi potrebne.

Comments

Popular posts from this blog