San - Belma Bjelić ( pjesma iz knjige: Moj šareni san na gnijezdu snova)

Meni stižu novi snovi,
kao kad kažem nešto lijepo svojoj sovi.
Ja imam srce svoje,
a za vas i tebe su sočne jabuke i srce vaše i tvoje .
Ja imam najljepši cvijet,
za vas,tebe i mene vam darujem ovaj šareni svijet.
Za vas, tebe i mene postojim,
zato vas sve volim.

Nikad neću od sna odustati,
nikad neću ni od ovog šarenog svijeta tugovati.
Uvijek ću uz vas i tebe biti tu, 
kao ptica na toplom i vedrijem letu.

Iza mojih snova sve cvjeta,
darujem vam pola ovog divnog svijeta.
Za moje snove ima mene,
sve mi lijepo ovo od upora krene.
Moji snovi lijepo ko ptice pjevaju,
svi mi se uvijek raduju. 

Sve sam ja puna ljubavi šarena,
dok sam sanjala kao malena.
Kad meni rosa mije,
sve me kao u Suncu grije.
u vašim, tvojim i mojim očima meni, tebi i vama blista sjaj,
na mojoj, tvojoj i vašoj zemlji je bio čudesni raj. 

 San mi vama, meni i tebi stiže,
sve vrijeme lijepo nam je bliže.
San je moj kao bajka, 
vjerujem kao majka.
Volit ću vas zauvijek,
svaki dan ću biti u svom snu uvijek. 




Comments

Popular posts from this blog