Magic Girls - Veneov Andjeo ( ženska verzija) Official Music Video 2018
 Tekst:  
Belma: 

Kada sam te prvi put srela, znala sam odmah da si Veneov Andjeo.
Na čašu fizike ja sam te upoznala, u tebi sam rješenja zadataka prepoznala. 
U tvojoj blizini mogla sam sve, gradiva sam znala skraćivala razlomke. 
U tebi sam vidila logaritme lagane, ali ti si nažalost imao druge planove. 
Jana: 
Od tvog srca izgubila sam formulu, postao si imaginarni dio u mom modulu.
Ostavio mene ti si na cjedilu, i sada vježbam sama u svom ovom crnilu. 
Refren: 
Bio si moja najdraža jednačina, i kako da oprostim nakon ovog zločina. 
Sa drugom sada zbirke ti preraduješ, i nove petice sa njom dočekuješ. 
Ja te zovem ti me ne čuješ, jer ti sa njom novo gradivo utvrđuješ. 
Možda ona ima od mene prosjek bolji, ali nikad neće moći kao ja da te voli. 
Petra: 
Dotakla sam dno kao nikad prije, dobila sam 4 iz nacrtne geometrije. 
Htjela sam vezu ali ti si htio ( htjeo) šemu, zbog tebe zaboravih pitagorinu teoremu.  
Mislila sam uvijek ću tangirat' tvoju kružnicu, ali za popravni ispit samo dobih pozivnicu. 
Ma kakav popravni ja neću dobiti drugu priliku, kao što ni nula nikad neće biti u nazivniku. 
Jana: 
Valjda ćeš dragi, shvatiti jednog dana, 
da u ljubavi nije važna samo, dužina šeštara.   
Refren: 
Bio si moja najdraža jednačina, i kako da oprostim nakon ovog zločina. 
Sa drugom sada zbirke ti preraduješ, i nove petice sa njom dočekuješ. 
Ja te zovem ti me ne čuješ, jer ti sa njom novo gradivo utvrđuješ. 
Možda ona ima od mene prosjek bolji, ali nikad neće moći kao ja da te voli. 
Ana: 
Lijep kao anđeo pametan kao Vene, oduvijek sam mislila da ti si pravi za mene. 
Sada pokušavam preći preko svega, za mene si postao samo razredni kolega. 
Bila sam nepobjediva ali ti si me pobijedio, sve moje zbirke jednim pogledom si zaledio. 
I zbog tebe sada stojim na ivici ludila.  
Ostaje mi sada ova tužna pjesma, sve naše slika i stara pisma.   





Comments

Popular posts from this blog