Prava sretna Internet djevojka - Istina drugarici

Opis: Belma je sada u jakom lošem i groznom trenutku, jer Matija je nju izdao zbog ljubljenja sa Emeraldom, jer nije htjela da ima neko loše izdanje sebe. Jana je htjela njoj da pomogne, ali Belma nije bila ni 2 dana ni sretna i njeni roditelji su bili jako zabrinuti za nju, jer su je htjeli ohrabiti i smiriti. Kada je Belma već bila smirena, ona je zato bila u zabavi na Studiju 101. Njena drugarica Martina je zaboravila reći da je bila bolesna 4 dana dok nije bila na Studiju 101. Pa je rekla konačno njoj istinu. U Sarajevu je bilo njoj lijepo. Ali Emerald se mora seliti u Srbiju da se vrati u svoj rodni kraj u malom gradu Prijepolje, dok ostali njeni drugari kao Amer se seli u Italiju, a Dženo ide u svoj rodni dom u gradu Maglaju, i Adis se vraća isto svom rodnom domu u gradu lijepom Mostaru. Sve djevojke kao Ivana, Sabina, Dejana i Merima su bile tužne i rekle drugarici Belmi da su njeni drugari Adis, Emerald, Amer i Dženo izdali i optužili ih. Da li je Martina rekla istinu Belmi? Da li će Belmi biti teško da bude sama bez svojih 4 najboljih drugara Emeralda, Amera, Adisa i Džene? Šta će se promijeniti našim junacima i koja je bila istina da Matija nju izdaje?

Poglavlje 1:
Dok sam bila u Studiju 101, znala sam da se u Studiju osjećam jako i puno bolje kao da sam u čarobnom svijetu i bajci koja mašta divne šarene moje snove. Dok su Marija, Jana i Deni svirale i vježbale u probi za turneju našu, rekle su mi da moram vježbati i ja za probu. Nakon toga me zvao Emerald na mobitel i uspjela sam se javiti njemu. Evo kako je to izgledalo:
- Halo, Emeralde!.
- Halo , Belma! Jesi li u Studiju? - rekao je.
- Da jesam što hoćeš Emeralde? I što nisi u Studiju? - upitala sam mu i rekla.
- Ja sam kod kuće, evo me trenutno sam bolestan i ne mogu da idem u Studio jer znam da moram imati probe, ali ne mogu. - rekao je.
- Ok, brz oporavak tebi! - rekla sam mu.
I tako se završio naš kratki mobilni razgovor. Onda sam uzela gitaru i počela vježbati za probu i pjevati pjesmu Ljubav je jedina. Kada smo svi završili sa probom i sa časovima, išli smo u klupu na parku Deni, Marija, Jana i ja da se odmorimo. Vidjelimo smo mog drugara i drugaricu Leu i Matiju

Comments

Popular posts from this blog