Epizoda 308" Belma je postala Smrtna Belma?! Djevojčica moći tame!"
Kada je Belma spavala i uzele su je jučer Viktorija i Anabela, dvije glavne opljačkasice i uzele su je iz kreveta. Onda su rekle Marija i Jana nju vidjele jučer i rekle Viktoriji i Anabeli: Vratite našu Belmu, molim vas, ostavite je u krevet da spava!, ali nije ni uspjelo i glasno su rekle Marija i Jana" Belma!!!!!!!!". Dok je nestala, Jana i Marija su pozvonile na zvono na jedno jutro dok je svanulo. Onda je Vesna rekla šta je bilo. A onda su ušle u kući i rekle glasno" Mudja, Ćale!!!!, imamo jedan veliki problem!" rekle su tako glasno. A onda su se Mudja i Ćale okrenuli i vidjeli da su došle Jana i Marija i pitali su ih šta je kakav je problem. I rekle su da je Belma nestala jučer nakon preuzimanja nju od strane Viktorije i Anabele. Onda su došli u Belminu sobu i vidjeli da je nestala i bio je jako prazan krevet. Onda , Mudja uzme svoj Srebrni Ključ Ljubavi i Sjećanja i svjetlost se pojavi i pošalje ih na svemir u nebo da pronađu i spase Belmu. U Galaxia Junior Akamediji, Belma je spavala i gola na telu na kristalnom krevetu na kome je bila zarobljena na kristalu. Onda su Viktorija, Anabela, Chibi Chibi, Lana Lana, Lea Lea, i Kokoyo Dajana, i Kapetan Hojo su se dogovorili kako da unište vitezove kada se oni pojavljuju. Onda kada se probudila Belma, razbio se kristal i onda je otvorila oči i ustala je na noge rekla je" Šta je ovo? Gdje sam ja to? Na kojem sam ovom mjestu? Šta moje tijelo je golo!!. Onda je vidla i rekla ljutito glasno" Ko ste vi? Što ste me vodili ovde". I onda su se okrenuli zločinci i rekli" Ha! Ti si se znači sada probudila, a sada je vreme za uništenje tebe i tvog tijela i da te pretvorimo u zlu" onda su počeli sa svojim moćima i onda je poslao Kapetan Hojo poslao na vrat sitne biljke lanaca cvijeća koje će je zarobiti i ušlo joj je u vrat i onda se unesvjestila i onda joj se u očima pojavio ljubičasto svjetlo iz očiju i postala je kao zli duh smrtna djevojka. I onda je od stola uzela nož i odlučila da posluša sve njena pravila od Viktorije i Anabele što joj one kažu kako će da uništi svijet. Onda je sjela na stolicu, a kada su se pojavili i došli u leteći tanjur na Galaxia Junior Akademija. Onda su se transformirali. I onda je Mudja došao i rekao tiho: Shhh! Ovdje je Belma! Moramo biti tihi, ili će nas odmah ona ubiti, ona je postala zla i smrtna. Tako je rekao Mudja. I onda su došli tiho i polahko hodali. I onda je Belma: Vau! Ovo je pravo iskušenje! Znala sam da će te da dođete da me ubijete, ali nikada me nećete ubiti, ja sam snažna od vas. I rekao je on: Šta radiš ti tu? Da li si postala nekako čudna ili si se rodila kao Smrtna Belma?. 

Comments

Popular posts from this blog