Moj djed Ibro.  

 Zidovi u kući.
 Otac Samir se smije i opušta

Ja se uljepšam za najbolju ljepoticu

  Dobra znanja. 

Ja pjevam pjesmicu.











 Moj sretni brat Benjamin. 

 Ja i moj brat Benjamin.













 Ja idem da spavam sretna. 

 Moja majka Selma. 



 Ja kao portret na spavaćoj sobi . 


Jedem najbolji sladoled King

Jedem sladoled najbolji King, ali je dobar a i malo čudno. 

 Gledam nešto sta je to. 

 Moj brat Benjamin. 

Ja na internetu i igram se. 









 Moj brat je Benjamin čudan, ali ljut. Šalim se. 










 Moj otac Samir na terasi. 
Ja sam lijepa ljepotica kao sada velika u 9-godina.







Efekt slika kao kad pada snijeg.. Sretna nova godina 2014. 

Smiješna faca moje majke Selma.
Ja sam vesela kao djevojčica 

Radovi i čišćenje u kući u Čubriću, Podgorje, Banovići. 

 Djed Ibro i Nena Paša čiste i pomažu u kući svojoj.
Ibro čisti kuću u Čubriću
Fotografije i Video snimci iz 2013.godine

Comments

Popular posts from this blog