Mjeseci u godini - ( priča iz lektire ili knjige: Moj šareni san u gnijezdu snova)

Januar: Hej, ne znate ko sam ja? Pa sam ja Januar, prvi mjesec u godini, ja vam donosim najljepši, bijeli snijeg, a i najhladniju zimu. Ja sam mjesec zime, snijega, punih zimskih radosti. Ja vam donosim sreću i ljubav prema zimi. Eh, kad lijepo padaju one snježne pahuljice prema toj cijeloj travi, oni je prekrivaju i postane najveći snijeg. Znam da sam ja malo više hladniji mjesec u godini, ali znate svi da vam ja darujem pola ovog hladnijeg svijeta. Eh, kako bi bilo lijepo da vam dam ovo malo svoga snijega, pa da uživate u tako lijepoj, a i hladnijoj zimi. Ali ja sam najbolji mjesec u godini.

Februar: Eh, Januaru, Januaru, ti nemaš ništa pojma, ja sam najbolji mjesec u godini. Ja sam drugi mjesec u godini, zovem se Februar, ja vam darujem ovog pola lijepog svijeta. Znam da je u februaru još uvijek zima, ali ću vam darovati malo ljubavi prema ovom mjesecu svom. Sjetite se da je 14.februara Dan zaljubljenih ili Valentinovo dan, možda se tamo neki dječači i djevojke ljube kao smiješno, ali realno, eh, kako bi bilo lijepo da vam darujem malo ljubavi i srca u ovom svijetu. Jer ja sam najbolji mjesec u godini.

Mart: Hej, hej, pa vi Januar i Februar nemate ništa pojma, ja sam najbolji i najljepši mjesec u godini. Ja sam Mart, ja vam darujem ovo cijelo proljeće i cvijeće, a snijeg se topi i ide dalje. Pa onda razbolila se zima, a Sunce se vraća svome, kao i ptice selice se vraćaju u svoj dom, jer je zima otišla. Ja vam darujem pola ovoga divnog cvijetnog i proljećnog svijeta. Jer u proljeću cvjetaju najljepše i najmirisnije cvijeće. A znate da se i medvjed budi iz svog zimskog sna, i vraća se odmah svome kao prije. Eh, kako bi bilo lijepo da vam dam pola svoga mirisnog cvijeća pa da ga slobodno pomirišete, jer taj miris će vas vraćati u neke vaše lijepe proljećne dane.

April: Hahahahahahahahahahahaha, nemate ništa pojma, ni Januar, ni Februar, ni Mart. Pa

Comments

Popular posts from this blog