Belmini dnevnici i snovi - 1.izdanje - Upoznajte me!

Belmini dnevnici i snovi - 1. izdanje - Upoznajte me!

Početak:

Ćao svima da li me svi  znate?. E sad ću da vam se predstavim. Ja sam Belma Bjelić,imam 11 godina i volim da pjevam, plešem, učim, glumim, a najviše volim da igram i da treniram košarku. Košarka je moj život, ples je moj san, pjevanje je moja emocija i gluma mi je želja sretna. Najviše volim da putujem na Zenicu i na Kiseljak. Nadam se da što ćete se više družiti sa mnom, pošto vodit ću vas u razne i obične avanture, možda i u malo neobične, ali ok. DOBRODOŠLI U MOJ PRVI DIO KNJIGE! VOLIM VAS PUNO! LJUBI VAS VAŠA BELMA!

Poglavlje 1 - Početak ove priče!

- Jednog dana, ustala sam iz kreveta i krenula sam doručkovati. Bila sam mnogo sretna kad sam doručkavala


Comments

Popular posts from this blog