Belma's Diaries & Dreams / Belmini dnevnici i snovi ( KNJIGE I ČASOPISI IZDANJA USKORO!)

OBAVJEŠTENJE:

Ovaj put ću da napravim i napišem knjige o jednoj seriji koja će se uskoro snimati i emitirati u 2019.godini koja će se snimati negdje u maju 2019.godine na svim televizijskim medijima i na televizijama zvat će se ta serija koja će se pričati o meni i o mom životu: Belmini dnevnici i snovi. Napravit ću 36 izdanja i plus 14 specijalnih izdanja tih knjiga mojih. Te knjige će se uskoro prodavati i za Hrvatsku i Srbiju, a i za Sloveniju, za Crnu Goru, za Makedoniju, a i za Bosnu i Hercegovinu i u Kosovo u nekim kioscima, knjižarama i tako dalje. A i evo naziva kako će se zvati te knjige po izdanjima i plus napravit ću svoj  zanimljivo-zabavno-poučno-modni časopis za sve djevojčice, za tinejdžerke i za odrasle djevojke. Taj časopis će se zvati Belma Bjelić Club Magazine, uz  časopis će doći i plus neki poklončić kao što je CD singl ili album neke moje pjesme koje sam snimala, neki moj parfem iz moje kompanije koja će se otvoriti uskoro u Tuzli, Belma Bjelić Perfume & Beauty, neka moja narukvica i tako dalje, i moj neki poster na svakom časopisu.

Nazivi knjiga:

Belmini dnevnici i snovi: 1.izdanje - Upoznajte me!
Belmini dnevnici i snovi: 2.izdanje - Poljubac mojih sjećanja
Belmini dnevnici i snovi: 3.izdanje - Tajna mojih snova
Belmini dnevnici i snovi: 4.izdanje - Ljubavna kiša
Belmini dnevnici i snovi: 5.izdanje - Nemirna ljubav
Belmini dnevnici i snovi: 6.izdanje - Daleka staza mog prijateljstva
Belmini dnevnici i snovi: 7.izdanje - Zaboravljeni momenat
Belmini dnevnici i snovi: 8.izdanje - Suze jednog sjajnog bisera
Belmini dnevnici i snovi: 9.izdanje - Tuga jedne djevojke
Belmini dnevnici i snovi: 10.izdanje - Noćna djevojka
Belmini dnevnici i snovi: 11.izdanje - Naći ću jednu sreću
Belmini dnevnici i snovi: 12.izdanje - Ispuni mi jednu želju
Belmini dnevnici i snovi: 13.izdanje - Zbogom nesrećo
Belmini dnevnici i snovi: 14.izdanje - Moć jedne ljubavi
Belmini dnevnici i snovi: 15.izdanje - Pripadam samo tebi
Belmini dnevnici i snovi: 16.izdanje - Zora jednog srca
Belmini dnevnici i snovi: 17.izdanje - Snovi od jedne svile
Belmini dnevnici i snovi: 18.izdanje - Sve za moju muziku i život
Belmini dnevnici i snovi: 19.izdanje - Jedan plamen ljubavi
Belmini dnevnici i snovi: 20.izdanje - Moj uspjeh
Belmini dnevnici i snovi: 21.izdanje - Pogrešni poziv
Belmini dnevnici i snovi: 22.izdanje - Ključ mojih vrata sreće
Belmini dnevnici i snovi: 23.izdanje - Tužne noći mojih nesreća
Belmini dnevnici i snovi: 24.izdanje - Teški dani i noći
Belmini dnevnici i snovi: 25.izdanje - Živim kroz muziku
Belmini dnevnici i snovi: 26.izdanje - Jedna velika turneja
Belmini dnevnici i snovi: 27.izdanje - Solo djevojka
Belmini dnevnici i snovi: 28.izdanje - Prati svoj cilj
Belmini dnevnici i snovi: 29.izdanje - Tračanje
Belmini dnevnici i snovi: 30.izdanje - Pisma moga dnevnika
Belmini dnevnici i snovi: 31.izdanje - Čuvar mojih sjećanja
Belmini dnevnici i snovi: 32.izdanje - Strah od zločestog čovjeka
Belmini dnevnici i snovi: 33.izdanje - Putovanje u dug put
Belmini dnevnici i snovi: 34.izdanje - Nježan pogled moje ljubavi
Belmini dnevnici i snovi: 35.izdanje - Duša jedne noći
Belmini dnevnici i snovi: 36.izdanje - Prva ljubav ( Finalno i posljednje izdanje)

Specijalna izdanja:

Belmini dnevnici i snovi - 1.specijalno proljećno izdanje - Stiglo je veselo proljeće

Belmini dnevnici i snovi - 2.specijalno proljećno izdanje - Cvijeće moje ljubavi

Belmini dnevnici i snovi - 3.specijalno ljetnje izdanje - Provodi lijepo vrijeme uz ljeto

Belmini dnevnici i snovi - 4.specijalno ljetnje izdanje - Ludilo na ljetu







Poslije knjiga, kao što sam malo prije rekla ću da napravim svoj zabavno-zanimljivo-poučno-modni časopis koji će biti za sve djevojčice, za sve tinejdžerke, za sve odrasle djevojke itd, zvat će se Belma Bjelić Club Magazine. U ovom časopisu ćete imati nešto o meni, imat ćete bojanke, odnosno crteže koje ćete bojiti u kojim ću biti ja, bit će neki i savjeti, bit će neki normalno horoskop neke stvari koje trebate shvatiti i koju vam preporučujem vrstu muzike da slušate kao naprimjer  koju treba slušati vrstu muzike ako je neko u horoskopu naprimjer lav, neko djevica, neko je u horoskopu blizanci i tako dalje, kako će prići i voljeti svoju prvu simpatiju, odnosno svoju prvu ljubav ako je neko u horoskopu naprimjer jarac, neko je u horoskopu bik, neko je u horoskopu vodolija i mi ne znamo načine kako ćemo voljeti tu svoju ljubav, odnosno svoju simpatiju ako je imate, imat ćete neke life hacks, imat ćete uz svaki časopis neki moj poster, bit će neki i kvizovi uz taj moj časopis, bit će i neki life style savjeti, bit će i nekih još zabavnih strana uz ovaj časopis, bit će neki trikovi kao naprimjer kako ćete ozdraviti brže ukoliko ste bolesni, trikovi kojima ćete skrenuti pažnju za sebe kao tako nešto, itd, i naravno uz taj časopis će biti normalno i vodić za djevojčice, kao i ljepota i zdravlje i plus uz svaki časopis će biti neki poklon kao što je neka narukvica, neki lak za nokte, neki prsten, neke minđuše, neki karmin ili neki moj CD mog singla, odnosno neke moje pjesme itd.




























































































Comments

Popular posts from this blog