My Wishlist for end 2018 year / BBBelmaBjelić

1. stvar koja je u mojoj wish listi jeste da želim da imam one bath bombe šarene prelijepe za kupanje koje mjenjaju vodi boju i zato je ona prva stvar u toj wish listi. Pošto je sada august, ali kada budu dolazili nena i djed iz Amerike, oni će krenuti u Ameriku u oktobru, oni će doći kući u decembru znači jedva čekam te stvari da mi donesu koje ću vam reći u toj mojoj wish listi. Tako da idemo na sljedeću stvar.

2.stvar koju želim da imam jesu Jeffree Star Cosmetics stvari, pošto ja sam ogroman i najveći fan Jeffree Star-a, tako da ja bi željela da imam neke njegove karmine, pošto njegovi karmini su mu fenomenalni a i divni, tako da ja bi željela da ih imam njegove sve proizvode, pogotovo i scrub-ove za usne i tako dalje. Pošto svi već znate Jeffree Star-a, on je mnogo fenomenalan šminker, i on vas može naučiti kako se šminkati, tako da eto pošto nikad nisam imala ni jednu stvar od Jeffree Stara, tako da kad mi budu nena i djed kako sam rekla malo prije da će ići u oktobru u Ameriku, donijet će mi sve stvari iz Amerike i možda će mi kupiti te stvari od Jeffree Star-a. Tako da idemo na treću stvar.

3.stvar koju želim da imam jesu Kylie Cosmetics proizvodi, pošto ja sam ogroman fan Kylie Jenner-a tako da ona ima neke palete senki, korektore, također ima i najpoznatije svoje karmine koji se zovu Kylie Jenner Lip Kit-ovi i to je to. Ima također i ona rumenila i bronzere i mnogo bih željela da imam neka dva pink rumenila, jedno koje je tamno pink a drugo svjetlo pink rumenilo. Tako da ja bi željela da imam neki njen lip kit ili karmin, kao što bi imala jednu prelijepu nijansu koja se zove Leo i ona je prelijepa tamna bordo nijansa i predivna je, tako da idemo na četvrtu stvar!

 4. stvar koju želim najviše da imam jesu oni Zoella Beauty proizvodi. Pošto ona je radila mnoge kolekcije kao: Christmas Collection, Tutti Frutti Collection, Jelly & Gelato kolekciju, Sweet Inspirations kolekciju i tako dalje. Ja bi željela da imam Zoella kupku koja se zove Bath Latte i ta kupka je prelijepa i ona stvara prelijepe ogromne mjehuriće na kadi. Sljedeća stvar koju volim i želim od Zoelle jesu one Le Fizz kocke za kupanje koje stvore isto ogromne mjehuriće i ona je u obliku kao čokolade bukvalno, pošto te kocke nisu za jesti a neki su primjetili da je to čokolada, pa im je stavila Zoella onaj znak koji svi već znate jeste Do Not Eat pa eto, sljedeća stvar koju želim da imam i isto volim jeste Zoella Sugar Dip ona sol za kupanje koja miriše prelijepo i ona ima prelijepi miris kao mora i tako dalje i njeno pakovanje je preslatko i ima oblik pakovanja trougla ili trokuta i jako je baš u njenom fazonu.Sljedeća stvar koju želim isto da imam jeste Zoella Double Creme ili Body Lotion ili krema za tijelo. Pošto njena krema miriše prelijepo i ima nekakav nježan miris i tako je mekan i divan miris pogotovo, a ima miris možda nekih kolačica kao macaronsa pošto te kolačice mnogo volim jesti i omiljeni su mi Macarons kolačici i sljedeća stvar koju bi željela da imam jesu oni njeni mali parfemčići ili body mistevi kao što su Blissful Mistful, Sweet Inspirations, Let's Spritz i Bake My Day, pošto Blissful Mistful miriše nekako malo voćno, ali i nježno i fantastično, kao što mislim Let's Spritz miriše više voćno, a posebno Sweet Inspirations nekako miriše jako lijepo i slatkasto, i Bake My Day je stvarno isto predivan, i on ima nekakav Novogodišnji i Božićni miris, pošto on ima miris onih Gingerbread kolačica kojih bukvalno volim, i ostale stvari želim da imam od Zoelle pošto ja sam najveći fan Zoelle i njoj stvarno svaka čast što ima tako dobru fabriku i što ima divne proizvode koje bukvalno volim od nje tako da eto idemo na sljedeću stvar.

Comments

Popular posts from this blog