Short Natural Summer Makeup Tutorial /  Kraći prirodan makeup look
Ćao svima moje ime je Belma i dobrodošli u moj kraći prirodan makeup look, kao što vidite po naslovu ovo je samo kraći makeup look i to prirodan bez više sminke, nego manje šminke prirodne tako da hajde da počnemo! Prva stvar jeste hidratna krema od Afrodite, jer želim da imam svoje prirodno lice da bi bilo što dobro lice bez tečnog pudera, zatim Vichy-termalna voda u spreju i stavim je i prskam na lice da pripremim šminku, zatim moje omiljeno prirodno labelo Carmex da pripremim usne za sjaj. Zatim koristim korektor, ovo je Llums Cosmetics Liquid Radiance Concealer i mješam nijansu 01 Porcelain i 03 Golden da bi dobila pravu nijansu za moj dobar ten lica,  pošto kada je ljeto, bilo bi bolje da uzmete neku tamniju i svjetliju malo nijansu, jer bi bilo bolje da te nijanse koristite. A zatim koristim puder u kamenu, ovo je Rimmel London Insta Fix and Matte u kome sam pričala 100 puta u njemu, tako da odličan je, pošto je ovo prirodan makeup look ljetni, znači u makeup looku stavljam samo hidratnu kremu, labelo prirodno, korektor, maskara, bronzer, rumenilo pink boje, malo  prirodnog highlighter-a bez šljokica, malo olovke za obrve i sjaj prirodne boje, narandžaste ili roze. Zatim stavljam bronzer, ovo je Llums Cosmetics Baked Duo Palette u nijansi 101 Pefect Match u kojem ima bronzer i preslatko pink rumenilo, tako da bronzer stavljam samo na ispod jagodica na licu, zatim stavljam preslatko rumenilo na obraze svoje, naravno, zatim stavljam highlighter, ovo je Llums Cosmetics Contouring Palette u nijansi 201 Desert Dunes, ovaj highlighter ga samo stavljam malo na obraze samo ukoliko želim da imam prirodan makeup look, pošto ovaj highlighter ga ne koristim češto, pošto ne izgleda toliko kao highlighter, pošto nema šljokice kao ostali highlighteri, ali izgleda kao puder u kamenu, i mislim da bi ovaj highlighter koristila samo ponekad, tako da stavila sam ga na obraze. Zatim stavljam maskaru na trepavice, ovo je Maybelline žuta maskara koja je odlična i fenomenalna, stavljam je na gornje trepavice i malo na donje trepavice, jer želim nekako da probudim svoje trepavice, tako da eto. Zatim stavljam olovku za obrve od Rimmela, malo ih popunjavam, zatim ih česljavam malo i to je to. I za kraj stavljam JLB Cosmetics sjaj za usne u nijansi 01 ovaj roze-narandžasti i to bi bilo to što se tiče ovog looka ja se nadam da vam se dopada, ukoliko jeste, pozdrav od mene i mi se vidimo u sljedećem blogu. Laku noć i ćao!

Comments

Popular posts from this blog