Summer and Spice Pink Rainbow  World Collection with Belma Bjelić 2019   

Ćao svima moje ime je Belma i dobrodošli u moj novi video. Za danas ću da vam predstavim ove proizvode koji su iz moje Pink Rainbow World kolekcije koje sam te proizvode i sarađivala sa jednom kompanijom zove se Summer and Spice. Hvala ovoj predivnoj kompaniji Summer and Spice koji su mi napravili ovakve divne proizvode, imamo ovdje scrub-ove za tijelo, lice, body mist-eve, ,moj prvi body lotion, miceralnu vodu i tako dalje. Pa hajde da počnemo! Prvi proizvod jeste miceralna voda, ona je za lice i zaista je fenomenalna. Ona jako dobro skida šminku ukoliko je imate, ona stvarno poslije toga hidrira vašu kožu na licu i to je nevjerovatno, zajedno dobijate i ovu karticu što piše ovdje: Ako voliš vodu, tebe će ova voda voditi u put od skidanja pa do hidratacije, i baš je ovo super fora tako da odlična je. Sljedeći proizvod jeste termalna voda u spreju da ona je u spreju ista je i slična je ona koju koristim jeste Vichy termalna voda koja je fenomenalna, ona dobro hidrira kožu u vašem licu, a nakon toga vam nestaju sve bubuljice, akne, mitiseri i tako ostali problemi u vašem licu, i zatim vam bude mekana koža u vašem licu to je nevjerovatno. Tako da.. Odlična je. Sljedeći proizvod jeste krema za lice, da vi već znate na Instagramu kad sam ovo postavila ovu kremu za lice i rekla da super odlično hidrira i pomaže da što nestaju ti problemi kao crvenila, bakterije kao mitiseri, bubuljice i tako dalje. Ona ima šljokice, sad kad vidite na licu da imate šljokice, to je zato što kada stavite jedan sloj kreme ona nema šljokice, a kada stavite 2 sloja onda budu malo šljokica ali je super krema za lice, zato što ima prelijepu i dobru hidraticiju a ima i važne i hranjive i dobre formule za lice i tako dalje. Sljedeći proizvodi jesu body scrub i body butter. Prvi jesu body scrub-ovi imam ovdje dva, jedan je od aloe vere i kokosa, a drugi od šećerne vune. Prvo ću isprobat ovaj od kokosa i aloe vere da vidim kako izgleda. Wow, ovo miriše prelijepo, ima malo slatkast miris a više je prirodan zato što miriše više aloe vera nego kokos u ovom scrub-u, sada ću da ga stavim u ruku da vidim kako će hidrirati i kako će izgledati u mojoj ruci. Wow, ovo je nevjerovatno. Znači pogledajte kako miriše prelijepo i kako izgleda, isto kao neka sol, ali baš tako izgledaju tako neki scrub-ovi od nekih kompanija, tako da, idem da isperem, pa da vidimo šta će se desiti. Napokon sam se vratila iz kupatila, i pogledajte šta mi se desilo, nemogu da vjerujem da mi se ovo prvi put desilo. Ovaj scrub pomaže i hidrira i na ruci mi baš sija, ovo je nevjerovatno. Znači ja bi ga mogla koristiti i to svaki dan, jer je mnogo odličan, prelijep i fenomenalan, 100% će se naći na nekim favoritima mjeseca, pošto je definitivno najbolji i odličan je. Drugi scrub jeste i miriše na šećernu vunu, i sada ću ga otvoriti i da vidimo kako izgleda. Ovaj ima više slatkast miris, nema prirodan nego slatkast, ali ne znam da li ću da ga koristim uvijek, ja mislim da da, 100% mislim da da. Ovaj scrub je isto fenomenalan i koristila sam ga mislim 2-3 puta ne znam. Ovaj scrub je ružičast, a ovaj sa kokosom i aloe verom je narandžast. Mnogo dobro ovi scrub-ovi hidriraju i mislim da će se 100% naći u favoritima mjeseca jer su im pakovanja preslatka tako da odlični su. Sljedeći proizvodi jesu body butteri, ovaj je od kokosa i aloe vere, a ovaj drugi je od šećerne vune. Oni se povežu sa ovim body scrub-ovima isto. Pošto ovi body butteri su bijeli, ovaj sa kokosom i aloe vere ima narandžaste neke tačkice, a ovaj drugi sa šećernom vunom roze ili ružičaste tačkice. Ali su super za korišćenje, lagani su na vašoj koži i mnogo dobro hidriraju i tekstura je predobra. Sljedeći proizvodi jesu scrub-ovi za lice, imam ovdje ih šest, svi su različiti. Jedni su kremasti, drugi izgledaju kao žele i malo su kremasti i providni su, a ovi su kremasti  i izgledaju kao maske za lice. Prvo ću da vam pokažem ove kremaste.





Comments

Popular posts from this blog