Moj životni početak i priča o košarci - Belma Bjelić

Zdravo! Dobrodošli na moj novi blog i danas ću da vam ispričam svoju životnu priču i početak u košarci. Pa hajde da započnemo! Kad sam bila prvi razred upisala sam se u najbolji klub i to u našem gradu ŽKK' RMU' Banovići. Bila sam mnogo srećna kada sam se upisala u taj klub i upoznala sam mnoge i dobre prijatelje, kao i košarkašice. Upoznala sam također i tri trenerice kao i igračice ovog kluba. Upoznala sam Maidu Rahmanović, Daniru Mušić, a i Jasnu Sliško. Tako je počeo moj početak u košarci. Ali naravno kao i uvijek, početak u košarci mi je bio malo težak, ali sada mi je potpuno lakše ali ok. Dok sam u prvom razredu bila u košarci, mene su zezali svi dječaci iz drugog razreda. Nisam mogla da vjerujem šta mi se moglo to desiti. Svi su me također i neki iz mog razreda zezali, jer zato što sam bila drugačija od ostalih, jer zato što su mislili da sam bila za sve kriva, ali ne. Dok sam završila prvi razred, prelazila sam u drugi razred. Bilo je još malo težak početak. Jer mi se desilo opet kao u prvom razredu, opet su me zezali dječaci i rekli su mi da ne znam igrati košarku, ali znam da je igram. Dok sam bila i prvi razred, jednom je Jasna Sliško bila igračica, a sada više nije. Jednom je polomila koljeno u svojoj nogi, pa je morala ići u operaciju, kao što je i mislim negdje i 3-4 puta polomila ne znam. Onda kada je operisala koljeno, sada je Jasna Sliško postala kao direktorica tog kluba, kao i službeni predstavnik. Naravno, jednom u drugom razredu sam mislila da li da odustajem ili ne. Naravno nisam htjela da odustajem. Dok sam završila drugi razred. prelazila sam u treći. U trećem razredu u košarci mi je bilo sada lakše. Desila mi se jedna velika dobra vijest. Objavili su me na društvenim mrežama i rekle su mi trenerice da su mi ponosne bile na mene, jer zato što sam uspjela u košarci i što sam se trudila i što treniram ovdje već 2 godine, a sada sam ovdje 3 godine u košarci. I naravno, tu je bilo mnogo lijepih komentara gdje su mi čestitali na uspjehu već ovdje u košarci. Bilo je komentar od moje najdraže i najbolje osobe, jeste moje strine Najle,najbolje i najljepše osobe moje tetke Jasmine, mog Emira zovem ga kao i Heme i tako dalje.

Comments

Popular posts from this blog