Belma Bjelić Cosmetica and B.U Giveaway 2019
Ćao svima, moje ime je Belma i dobrodošli u moj Blog post. Ovaj giveaway je kao nagradna igra, sve što trebate da uradite da pronađete magnet kao onaj simbol što piše: I like night  in my sky!. Možete ga pronaći u knjižarama i na tržnom centru tamo, ostaviću gdje možete da pronađate taj simbol ili magnet i slikajte se sa njim i ostavite hastagove: #BUBiH i #BUILikeNightInMySky. Ne zaboravite da vam profilu bude PUBLIC  i da stavite te hastagove koje sam vam stavila i eto.

1.mjesto ( nagrada) - ručak sa mnom u Bingo City Centar u Tuzli, besplatan shopping u iznosu od 30.000 KM, moju potpisanu knjigu i moj Belma Bjelić Cosmetics Advent kalendar.

2. mjesto ( nagrada) - ručak sa mnom u Bingo City Centru u Tuzli, besplatan shopping u iznosu od 20.000 KM, moju potpisanu knjigu i moj Belma Bjelić Cosmetics Advent kalendar.

3. mjesto ( nagrada) - ručak sa mnom u Bingo City Centru u Tuzli, besplatan shopping u iznosu od 10.000 KM, moju potpisanu knjigu i moj Belma Bjelić Cosmetics Advent kalendar.

Narednih 9 mjesta dobija besplatan shopping u iznosu od 5.000 KM, B.U  poklon paket, moju potpisanu knjigu i moj Belma Bjelić Cosmetics advent kalendar.

Posljednih 20 mjesta će dobiti  B.U poklon pakete, moj advent kalendar iz Belma Bjelić Cosmetics i potpisanu knjigu moju.

Comments

Popular posts from this blog