Igra u djetinjstvu - Belma Bjelić 
 
Jednog dana, igrali su se tri dječaka Arslan, Iman i Daris. Igrali su se svojim igračkama i bilo im je zabavno. Ali Arslan je razmišljao da im ukrade i uzima njihove igračke da se i on igra njihovim igračkama. I tako je Arslan htjeo je da uzme Darisov pištolj. I onda je Daris tražio svoj pištolj i upitao je obojicu Arslana i Imana: 
- Gdje je moj pištolj?- upitao je Daris.
- Ti si ukrao! - rekao je ljutito Daris.
- Ja nisam! - rekao je tako Iman.
- Tata! - rekao je glasno Daris.
I onda je došao njihov tata i upitao: 
- Djeco, šta je bilo?- upitao je njihov tata.
- Iman mi ukrao pištolj! - rekao je Daris. 
- Djeco, fino se igrajte, nemojte se svađati!- rekao je tata.
 
I tako je Arslan ukrao i uzeo i Imanov auto i tako je Iman tražio svoj autić i upitao:
- Gdje je moj auto?- upitao je Iman.
- Ne znam, sad je bio ovdje - rekao je Daris.
- Ti si uzeo! - rekao je jakim ljutitim glasom Iman.
- Tata! - rekao je glasno Iman.
I došao je opet njihov tata i upitao: 
- Šta je sad? Jesam rekao da se ne svađate? - upitao je njihov tata.
- Daris mi uzeo auto! - rekao je Iman.
- Ja još jednom ako uđem, bit će te kažnjeni sva trojica! - rekao je tako njihov tata.
I tako je Iman gledao iza Arslanovih leđa da je sakrio Arslan njihove igračke kao pištolj i autić svoj i tako je morao reći Darisu:
- On je ukrao naše igračke! - rekao je Iman.
Ali Arslan je bio ljut i nažalost tako su bili ljuti Iman i Daris i htjeli da ga tuku i ubiju i da uzmu svoje igračke.
I Arslan je nazvao glasno tatu:
- Tata! - rekao je tako 





Comments

Popular posts from this blog