Belma Bjelić♡ and Luke Black- Heart Like To Crazy Lyrics
Srce na ludo,
ja mislim da sam ta,
koja znam sve
i ništa ja ne želim izgubiti
jer ja uvijek čuvam svoje stvari
koje imam sa sobom
i ništa onda vrijeme za to.

Refren:  2x
Ja želim to sve, neću izgubiti, budi hrabra i ne plaši se sebe, budi jedina, ti to možeš, iako ovo bude za nas kasno sve? Onda ja to volim - srce izgleda kao ludo. Onda mi tu idemo, pa se zabavimo. Onda ja to volim - srce izgleda kao ludo. Možda ćemo mi imati svoje želje, a ne te tvoje tuđe, Onda ja to volim- srce izgleda kao ludo.


Srce na ludo
Refren: Molim te, zato oprosti mi, jer ovo će biti sve ok, svi smo različiti, mi imamo svoje snove, nemoj tako me nazvati tim ružnim riječima imaju nesreću, zato ja tu osjećam- srce izgleda kao na ludo , ja ima svoje snove i to smo svi tu. Zato ja tu osjećam - srce izgleda kao na ludo, mi imamo razliku između tih dobrih ljudi. Zato ja tu osjećam - srce izgleda kao na ludo.
mislim da je naša ljubav
stvarna kao prije
ali ti me varaš s tim
jer nemaš sebe
iako želimo da budemo srećni tu
moramo pronaći svoju želju.
 
Refren 2x

Mislim da si u pravu ovo je sada kraj
sad je ovo sve gotovo za
tebe i mene
nema više kraja
vrijeme je za nas
da ovdje vodimo svoju ljubav našu koji smo je izgubili za tebe
















Comments

Popular posts from this blog