Belma Bjelić - Moji slatki snovi ( Epizoda / Volumen 14) Svi zajedno idemo na akciju!
 Prvo poglavlje: Epizoda 14 ( Lunina konačna istina)
- Kada sam bila u školi, stvarno sam bila jako nekako promijenila. Dogodilo mi se da moja drugarica Luna nije nikako danas sretna u učionici. Luni si činilo da se desilo da njena sestra Alison je galamila što je nešto Luna sigurno ružno ili drugo učinila. Kada se završio čas matematike, konačno sam bila na hodniku i rekla nešto Emily, Ariji i i Spenceru rješavale i vidjele šta je bilo sa Lunom. A onda sam im rekla:
- Hej! Aria! Emily! Spencer!, rekla sam im glasno. Šta hoćeš Hanna?, rekla mi je Spencer. Imam jedan veliki problem!, rekla sam im. Šta je bilo?, rekla mi je Emily. Luna nije danas sretna, čini mi se da je neko sigurno nju natjerao na gluposti, rekla sam.
 - Hej, djevojke, znam šta ćemo da uradimo, usrećićemo Lunu večeraš kasno kad bude ponoć, mi ćemo ići u njen stan i polahko da idemo kroz stan da joj stavimo paket poklona zajedno sa buket cvijeća i jednom malom porukom na papiru - rekla je Spencer.
- Spencer, jesi li sigurna, ja mislila da ćemo biti kao lopovi i da će nas kamere sve snimiti? - rekla sam im.
- Ma ne brinite se, mi ćemo da zovemo struju da nam isključe kamere, a onda nas niko više neće vidjeti i sutra će ih opet uključiti - rekla je Spencer.
- Jesi li 100% sigurna? - rekla sam.
- Naravno da jesam - rekla mi je Spencer.

 UČIMO PJESMICE IZ NAŠIH TAJANSTVENIH KRAJEVA 

Gnijezdo na putu snova 
Ja mislim na snove, ali mi se pokvarilo,
sve moje snage mi se potrošilo.
Mislila sam na to, ali nikada ništa neće proći,
pronašla sam gnijezdo snova koje se može pronaći.
Po







Comments

Popular posts from this blog