Belma Bjelić će uskoro da snimi svoj debi prvi studijski album sa imenom" Lutkina Kuća", na 2017. godini sa svojim novim 17 pjesama. Snimat će nekoliko spotova svojih pjesama iz albuma. U albumu će joj biti i 3-bonus pjesme od svojih singlova koja će uona uskoro snimati i svoje singlove. A 2018. godine će Belma snimati svoj drugi studijski album nad nazivom" Emocije" sa svojim novim 11 pjesama, i 2019. godine nad nazivom" Ne plači, tugo mog srca" sa svojih 13 novih pjesama. Njene pjesme će joj biti na albumu Lutkina Kuća će biti: Glupi Otrovni Alkohol, Lutkina Kuća, Tužna Beba, Plišani Medo, Torta, Datum Vrijeme Za Igranje, Medenjak Muškarac, Sapun, Glupa Ljubav I Stvar, Bicikl i Ljubav, Staro Lice, Smiriti Nju, Ringišpil,Šteta Rođendanska Zabava, Mlijeko i Kolačići,Ti si ti, glup vuk i Abeceda. A na svom albumu Emocije: Uđi mi u srce, Emocije, Samo ti, Crno na bijelo, Ja poljubac samo imam, Probudi me, Sramota na nju, Ljuta nemoj mi biti, Snovi protiv ljubavi, Život moj, Želim svoje prijatelje. A na trećem albumu ona ne zna kako joj će sve pjesme njene nazvati, ali uskoro će i vidjeti kako će joj se pjesme zvati. USKORO!

Comments

Popular posts from this blog