Ja sam Belma Bjelić, II sam razred i rođena sam 02. 01. 2008. godine u Tuzli. Ja sam veoma najbolja učenica na ovom razredu, ali moj razred nije pametan i nikako ne sluša. Ali idem i na sekcije, prije sam išla i na folklor, ali više ne idem i ispisala se iz folkora, ali ću uskoro ići na novi folklor u " KUD" LITVA" BANOVIĆI". Ja idem samo na dvije sekcije, na ples i na košarku. Idem na Plesni studio Sandoval" Tuzla" gdje naš trener iz Tuzle Omar Mehanović koji nas on trenira, i idem na košarku. Naš košarkaški klub se zove" ŽKK" RMU" BANOVIĆI" koji je osnovan 1974. godine. Treniraju naše trenerice su Jasna Sliško, Maida Rahmanović i Danira Musić, one su igračice velike koje su dobre i one naš uče kako da igramo košarku. Taj košarkaski klub je jako uspješan, zato što su uspješne djevojke koje najbolje igraju košarku, jer se oni trude i one se daju za sebe. Ja imam sve petice u školi i dobro učim, moji roditelji se zovu Selma Bjelić i Samir Bjelić, imam i starijeg brata Benjamina. Kao što ja volim taj japanski crtić Sailor Moon, jer zato što mi se sviđa i ja sam gledala sve njegove klipove iz Sailor Moon, ima i igrana serija koja je emitirana u 2003 do 2004. godine u Tokyo Broadcasting System ( TBS TV) u 7:30. sati ujutro. Gledala sam njihove revije iz epizoda koji je amerikanac jedan pripremio koji stalno glumi na sve Sailor Moon likove. On se zove Evan Maclsaac. Ja sam gledala i njegove transformacije kako je i on to pripremio. Ali sam učestvovala u svim plesnim takmičenjima u plesu standarnim/ latiničkim plesovima. Učestvovala sam u Novogodišnjoj Plesnoj reviji u Tuzli u BKC Tuzli, U Sarajevu sam učestvovala sa plesovima Cha Cha Cha i Engleski Valcer i dobila sam 4.mjesto i plesala sam sa Begzadom Begić, učenicom iz III- 2 razreda, i u Tuzli sam dobila 5. mjesto i plesala sam sa Zerinom Kovačević koja je V razred. Uskoro ću se takmičiti u 20. maja u plesnom takmičenju standard/ latino plesovima u Zenici, i 17 juna u Vitezu. Moje omiljene pjesme iz igrane serije PGSM ( Pretty Guardian Sailor Moon Live Action) su: Here We Go! Shinjiru Chikara, C'est la vie, Romance, Katagoshi ni Kinsei, Lovely Yell, Sayonara- Sweet Days, Kiss2! Bang2!, Miracle Dance Night, Sakura Fubuki, I'm here, Mi Amor,  Yakusoku, Hoshi Furu Yoake, Over Rainbow Tour i sve ostale pjesme. Ja imam profil i na Polyvore-u. Tu pravim setove kao iz Sailor Moon, ali iz naše mode. Učestvovala sam i u školskim" Igre bez granica " u 2017 godini sa svojim razredom i dobili smo 1.mjesto zajedno, ali i IV razredi i II-1 razred su dobili isto 1. mjesto, a III razredi su dobili 2.mjesto. Uskoro ću ići na ekskurziju na Tuzli u svom rodnom gradu 23.maja. Ja živim u Banovićima. Ali i uskoro ću i otvoriti svoj i naš " Studio Foto-Video Kino Klub Tim" Pionir " Banovići". Mi ćemo tu snimati filmove i emisije. Naš prvi film će biti " Loše i dobro prijateljstvo". 

Comments

Popular posts from this blog