Idem na ples na " Plesni studio Sandoval" Tuzla. Ovaj trening je svakog ponedjeljka u 17:30. sati u školskoj kuhinji / trpezariji u našoj školi. Ovu ples sekciju vodi trener Omar Mehanović. U 2016. godini u Novogodišnji Plesnoj reviji sam plesala sa jednom djevojčicom iz Tuzle, i dobila sam diplomu i medalju, a na 2017 godini u Sarajevu sam dobila samo diplomu i dobila sam 4.mjesto. Plesala sam sa Begzadom Begić, i na Tuzli u Sportskoj dvorani " Mejdan" Tuzla dobila sam 5.mjesto u Tuzla Dance Festivalu. Plesala sam sa Zerinom Kovačević.
Košarkaška sekcija / košarka je moja omiljena sekcija, ali i sport. Tu idem svakog utorka, petka i nedelje, a ponekad u svake subote, trening u utorku i petku je u sali školskoj za Tjelesni zdravstveni odgoj u našoj školi imamo tu svakog utorka i petka u 18:15 sati, a u nedelji u Sportskoj dvorani" Banovići imamo trening u 11:30 sati. Ali i u suboti. Ovaj trening vode Jasna Sliško, Maida Rahmanović i Danira Musić. Naše velike igračice odrasle " ŽKK " RMU " BANOVIĆI".

Comments

Popular posts from this blog